Salı, Aralık 08, 2009

Duyuru

Geçmişimden sorumlu değilim...

3 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

bu kanaata ne zaman vardın?

sarya dedi ki...

geç kalmış sayılmazsınız. geçmişe aldırış etmeyin. yoksa yakanıza yapışır kalır.