Çarşamba, Mart 08, 2006

Bir Hayat Kadının Günlüğü

Midem kasılıyor... Kusmak istiyorum... Hayatımda ilk kez kusmak isteyişimi arzuluyorum...
İçimdeki başkalarını kusarak tuvalet deliğinde boğmak istiyorum. Yok etmek, bedenime bulaşanları öldürmek istiyorum... İstiyorum... istiyorum... istiyorum...
Amma da çok şey istiyorum. Çok şey istemiş olmayı da istiyorum..

Uykusuzum. Kirpiklerim gözlerimi avlıyor. Gökyüzünü başkaları seyretsin diye. Benim yıldızımı birileri özlesin diye.

....

Bugün tılsımım üzerimde. Müşterisiz bir gün. Yani erkeksiz, yani canavarsız... Uzun aylardan sonra ilk kez bugün ısırılmadım. Başkalarının diş kokularını sünger gibi içmedi bedenim... El deymeden yaşanmışlık komik denecek kadar güleç geliyor bana...
Ruhum bende bugün.

(Devam edecek ama kadının ajandasını bulursam...)

Hiç yorum yok: